Día: 14 de May de 2017

Disseny Origami

L’origami que vai fer són fulles d’arbre, ho vaig fer seguint els pasos d’un tutorial per youtube.

La samarreta la vaig fer en dues parts. Prime vaig fer la part d’adalt, la qual va ser la més complicada. Vaig agafar els patrons d’un bikini i despres vaig agafar la tela de forro per a que no es transparenti. La segona part la vaig tenyir de verd i aquesta va ser més fàcil de cosir. Finalment vaig posar l’origami blanc en la part verda.

Resultats:

El pase de diapositivas requiere JavaScript.

Temps de flors

El pase de diapositivas requiere JavaScript.

Amb el disseny de l’arbre i les escales he volgut donar-li un significat poètic: la part de dalt de l’arbre, és a dir, les branques penjaria fulles de llibres vells, aquesta part seria la part «morta». L’altre part que serien les arrels, tenia la idea de fer arrels de cartró sortint de l’arbre i anant cap al final de les escales, amb el significat que l’arbre busca la vida.

Moda i pintura

René Magritte

Rene-Magritte-

És considerat com la figura principal del moviment surrealista de Belga. Magritte va començar a estudiar pintura als dotze anys amb el mestre de l’escola local. L’any 1914 va mudar-se a la capital belga per estudiar a l’Acadèmia Reial de Belles Arts de Brussel·les. A l’acadèmia coneix Victor Servranckx i Pierre-Louis Flouquet, amb qui formen el

grup 7 Arts. En aquesta època, Magritte realitza els seus primers treballs decoratius i publicitaris. L’any 1928, el grup es reuneix a la galeria Époque amb motiu de la primera exposició de Magritte. En aquells moments comença a pintar amb un estil proper al surrealisme.

He escollit aquest pintor perquè m’agrada el missatge que dona en cada quadre, ja que també sembla que sigui poesia visual. He escollit aquests quadres per inspirar-me en els següents dissenys de roba. He vist que en els seus quadres dolen sortir núvols, senyors, llunes i pomes, així que hi posaré algun símbol a una peça de roba.

Com a definitiu vaig escollir el vestit, ho vaig pasar a photoshop i aquest és el resultat:

Aquest és el catàleg:

davantdins

Metamorfosi

Havíem de fer 5 esbossos amb diferents animals.

El pase de diapositivas requiere JavaScript.

Com a esbós vaig escollir l’elefant i el vaig treballar una mica més abans de fer el definitiu

IMG_20170514_092906

Per una altra banda, també havíem d’escriure el significat d’aquesta metamorfosi.

IMG_20170514_092857

Aquest és el resultat final en un A3

IMG_20170313_131659